loading...

جاب ویژن

بازدید : 111
چهارشنبه 31 شهريور 1400 زمان : 12:39

ایران مال نامی آشناست که در چند سال گذشته زیاد به گوشمان خورده است. پروژه‌ای عظیم شامل مرکز خرید، هتل، سینما، رستوران، کتابخانه و … که از سال 1390 ساخت آن در نزدیکی دریاچه چیتگر شروع شده و در سال 1397 فاز نخست آن رونمایی شده است. این مجموعه بزرگ شامل بخش‌های متعددی است و با 25000 پرسنل و نیروی کار، سهم قابل توجهی در استخدام تهران داشته است. از آن جا که افراد زیادی تمایل به پیدا کردن کار و استخدام ایران مال دارند در این مقاله مروری بر این مجموعه تجاری عظیم و بررسی فرم استخدام ایران مال را خواهیم داشت. در ادامه با ما همراه باشید.

آشنایی با مجموعه ایران مال

پروژه عظیم ایران مال یکی از 5 مال و مرکز خرید بزرگ جهان و یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های تجاری، فرهنگی و اجتماعی در دنیا به حساب می‌آید. بر اساس اطلاعات وبسایت رسمی ایران مال، این ابرمجتمع چندمنظوره در منطقه 22 تهران و در شمال غربی تهران واقع شده و از شمال به کوه‌های البرز و از جنوب به دریاچه خلیج فارس مشرف است. این پروژه عظیم از سال 1388 کلید خورده و پس از بیش از 10 سال نخستین فاز آن در سال 1397 افتتاح شد. پروژه ایران مال متعلق به بانک آینده است و بر اساس صفحه ویکی پدیای آن، بیش از 22 هزار میلیارد تومان برای ساخت آن هزینه شده است.

این مرکز تجاری در زمینی به مساحت 317 هزار متر مربع و در 7 طبقه طراحی و ساخته شده و مساحت زیربنای آن در فاز نخست 1350000 متر مربع بوده که با احتساب فازهای توسعه‌ای در آینده‌ای نزدیک به مساحت 1600000 متر مربع خواهد رسید. قرارگیری ایران مال در حد فاصل فرودگاه‌های امام خمینی، مهرآباد و پیام و دسترسی عالی به اتوبان شهید همت و شهید خرازی، موقعیت ویژه‌ای به این مجتمع داده و آن را به یکی از قطب‌های گردشگری و تفریحی تهران تبدیل کرده است.

اهمیت ایران مال در استخدام تهران

پروژه‌ای تا این حد عظیم و بزرگ مطمئنا به جذب نیروی انسانی زیادی نیز نیاز خواهد داشت. بر طبق اطلاعات مندرج در وبسایت رسمی این مجموعه تجاری، ایران مال در مدت زمان ساخت در طول 6 سال روزانه برای حدود 20 هزار نفر اشتغال مستقیم و پایدار ایجاد کرده است. پس از اتمام ساخت و ساز و تکمیل پروژه نیز، برای بیش از 18 هزار نفر اشتغال مستقیم و برای 100 هزار نفر نیز اشتغال غیرمستقیم ایجاد خواهد شد. به این ترتیب، فرصت‌های استخدام ایران مال نقش بسیار مهم و قابل توجهی در اشتغال‌زایی و کمک به رفع مشکل بیکاری تهران خواهد داشت.

در حال حاضر سرمایه‌گذار اصلی و مالکیت این مجموعه بر عهده بانک آینده است. بانک آینده از ادغام چند موسسه مالی، تعاونی و بانک تشکیل شده که هریک از این نهادها دارای پروژه‌های مختلفی هستند و پروژه ایران مال یکی از بزرگ‌ترین آن‌ها بوده است. در شرایط رکود اقتصادی، بانک‌ها با ورود به صحنه‌های اقتصادی می‌توانند ریسک سرمایه‌گذاری را کاهش بدهند و ایده‌های کارآفرینی که به دلیل کمبود بودجه و منابع مالی قادر به اجرا نیستند را به به منصه ظهور برسانند و نقش مهمی در بهبود وضعیت اقتصادی کشور و اشتغال‌زایی داشته باشند. لازم به ذکر است پروژه ایران مال یک شرکت سهامی عام است و بخش از سهام آن واگذار شده و قرار است پس از بهره برداری کامل، این سهام در بورس اوراق بهادار ایران عرضه شود.

اهداف اصلی ساخت ایران مال

سرمایه‌گذاران و مالکان این پروژه عظیم، با هدف کمک به وضعیت اقتصادی کشور و ارائه بهترین محصولات و کالاهای داخلی، توسعه پایدار اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را هدف اصلی خود قرار داده‌اند. همچنین از جمله اهداف ساخت این مجتمع بزرگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کمک به رشد اقتصادی کشور و توسعه پایدار
  • جذب گردشگر داخلی و خارجی و افزایش سرمایه‌گذاری داخلی
  • اشتغال‌زایی، ایجاد اشتغال پایدار و افزایش فرصت‌های استخدامی
  • فراهم کردن محیطی سالم و مناسب برای تفریح، گذراندن اوقات فراغت و خرید برای تمام افراد جامعه به ویژه جوانان
  • آشنایی مردم به ویژه جوانان با تاریخچه و هویت ایرانی-اسلامی
  • کمک به رهایی از اتکای اقتصاد کشور به نفت از طریق افزایش تبادلات تجاری و مثبت نمودن تراز تجاری
  • کمک به ورود ارز به کشور و مطرح کردن نام ایران در حوزه‌های تجارت بین الملل

بخش‌های مختلف ایران مال

مجموعه تجاری ایران با کاربری تجاری، فرهنگی و ورزشی افتتاح شده و از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. در ادامه به برخی از بخش‌های این مجتمع تجاری و فرصت‌های استخدام ایران مال در آن بخش‌ها اشاره خواهیم کرد:

پردیس سینمایی

طبق برنامه‌ریزی‌ها این مجتمع تجاری 40 سالن سینما خواهد داشت که 12 واحد آن در فاز نخست افتتاح شده است. از این 12 سالن، 9 سالن عمومی و سالن با امکانات ویژه VIP و امکان انتخاب فیلم موردنظر برای مخاطبان است.

پردیس سینمایی ایران مال در مساحتی بالغ بر 5700 متر مربع بنا شده و ظرفیت بیش از 1800 صندلی دارد. تجهیزات مدرن نمایش فیلم و سالن‌های مجهز و مدرن این پردیس سینمایی را به محیطی مناسب برای برگزاری جشنواره‌های داخلی و خارجی تبدیل کرده است.

فودکورت

در مجموعه بزرگ ایران مال، 200 رستوران و فودکورت نیز آماده خدمت‌رسانی به بازدیدکنندگان خواهند بود. این رستوران‌ها در نقاط مختلف این مجتمع تجاری-تفریحی پراکنده شده‌اند و غذاهایی از 5 قاره جهان را ارائه می‌کنند. به این ترتیب بازدیدکنندگان می‌توانند در هر کجا که باشند بتوانند از غذاهای مختلف لذت ببرند. 200 رستوران نیازمند نیروی انسانی زیادی در بخش‌های مختلف خواهد بود و باعث افزایش فرصت‌های استخدام ایران مال خواهد شد.

هتل های 5 ستاره

هتل ایران مال نیز یکی از بخش‌های قابل توجه پروژه ایران مال است که در قسمت شرقی و در زیربنایی به مساحت بیش از 100 هزار متر مربع واقع شده است. این ساختمان از دو هتل 5 ستاره تشکیل شده که به ترتیب دارای 211 و 195 اتاق هستند. مطمئنا هتل‌های 5 ستاره با این وسعت به نیروی کار زیادی در بخش‌های مختلف نیاز دارد و فرصت‌های استخدام ایران مال در این حوزه نیز قابل توجه خواهد بود.

هتل ایران مال در مجموع 18 طبقه است و ارتفاعی بالغ بر 25 متر دارد و از شرق به دیاچه خلیج فارس، از غرب به بام سبز و آبنمای ایران مال مشرف است و دارای نمایشگاه هنری با سالن حراج بین المللی، اتاق جلسات، آمفی تئاتر، سالن ضیافت، 2 استخر برای بانوان و آقایان، 2 رستوران ایتالیایی و آرژانتینی و 2 رستوران شرقی و ایرانی است.

علاوه بر این، سالن‌های ماساژ و زیبایی، مراکز آب درمانی، حمام ترکی، سونا و جکوزی، استخرهای مجزا، سالن‌های ورزشی و آمفی تئاتر نیز از جمله امکانات این هتل بزرگ و مجهز هستند. در تمام این بخش‌ها نیروی انسانی زیادی مشغول به کار هستند و این امر باعث افزایش اشتغال‌زایی و فرصت‌های استخدام ایران مال شده است. با پیگیری اخبار استخدامی و آگهی‌های استخدام ایران مال می‌توانید از موقعیت‌های شغلی موردنیاز در این مجموعه خدماتی مطلع شوید.

فروشگاه هایپر استار

هایپراستار ایران مال در فضایی به مساحت بیش از 9400 متر مربع ساخته شده و در حال حاضر امکان اشتغال و استخدام بیش از 700 پرسنل و نیروی کار را فراهم کرده است. تنوع محصولات و ارائه کالاهای ایرانی با کیفیت بالا باعث کمک به چرخه اقتصاد داخلی و اقبال عمومی به کالاهای ساخت داخل خواهد شد. همچنین دسترسی ساده و آسان از بزرگراه همت و شهید خرازی و قرارگیری در مجاورت پارک چیتگر و دریاچه خلیج فارس نوید آن را می‌دهد که این هایپراستار به شدت مورداستقبال مردم قرار بگیرد. زیرا از هر نقطه از تهران به راحتی می توان از طریق بزرگراه ها خود را به این فروشگاه بزرگ رساند و خریدی لذتبخش را تجربه کرد.

باغ ماهان یا باغ ایرانی

این باغ زیبا با الهام از باغ ماهان کرمان در بخش مرکزی ساختمان بازار بزرگ ایران قرار گرفته و در آن طیف وسیعی از گیاهان پرورش داده می‌شوند.

نمایشگاه خودرو

یکی از قسمت‌های اصلی و مهم پروژه ایران مال، نمایشگاه خودرو است که در سه طبقه طراحی شده و سازه‌ای بسیار مدرن و زیبا دارد.

مجموعه ورزشی

مجموعه ورزشی بزرگ ایران مال از زیرمجموعه‌های متعددی تشکیل شده و قرار است به یکی از مراکز اصلی تفریج و ورزش مردم تبدیل شود. این مجموعه ورزشی از بخش‌های مختلفی مثل مرکز پزشکی ورزشی، باشگاه بدنسازی، مجموعه استخر و اسپا، جاده سلامتی و تندرستی، ورزشگاه چند منظوره، پیست یخ و مجموعه بولینگ تشکیل شده است.

سایر بخش‌ها

از جمله قسمت‌های دیگر این مجموعه بزرگ می‌توان به مسجد نبی، شربت خانه، کتابخانه بزرگ ایران مال، تالار آینه، ایوان یخ، زمین تنیس و آبشار گلستان اشاره کرد. در ضمن، بازار بزرگ ایران دارای 20 هزار پارکینگ برای خودرو و موتورسیکلت است و کاملا پاسخگوی نیاز بازدیدکنندگان و خریداران خواهد بود.

نیازمندی‌های استخدام ایران مال

ایران مال ابرمجتمعی بزرگ و عظیم است که از قسمت‌های مختلف تشکیل شده است و در هر بخش هم موقعیت‌های شغلی متفاوتی ممکن است نیاز باشد. بنابراین با هر تخصص و مهارتی که باشید ممکن است بتوانید فرصت شغلی مناسبی در این مرکز تجاری پیدا کنید.

هایپراستار، رستوران‌ها و فروشگاه‌های مختلف به استخدام فروشنده و کارگر ساده نیاز دارند و در بخش‌های اداری و مدیریتی نیز مشاغلی چون برنامه نویس، دیجیتال مارکتینگ، طراح گرافیک، حسابدار، کارمند اداری و … نیاز خواهد بود. البته اینکه در چه زمانی در هر بخش موقعیت‌های شغلی فعال و خالی وجود داشته باشد مشخص نیست و لازم است با پیگیری آگهی‌های استخدام ایران‌مال از این فرصت‌ها اطلاع پیدا کنید.

اطلاع از آگهی‌های استخدام ایران مال

بازار بزرگ ایران از زمان افتتاح فاز نخست خود در سال 1397 در چندین دوره اقدام به جذب و استخدام نیروی انسانی برای بخش‌های مختلف کرده است. این مجتمع تجاری عظیم آگهی‌های استخدامی خود را در سایت‌های کاریابی آنلاین مثل جاب ویژن منتشر می‌کند و شرایط و الزامات هر موقعیت شغلی نیز در همان آگهی‌ها مشخص می‌شود. بنابراین، اگر علاقمند هستید که شما هم در این مجموعه بزرگ و بین المللی مشغول به کار شوید می‌توانید با پیگیری اخبار استخدامی جاب ویژن و مراجعه به صفحه شرکت ایران مال در جاب ویژن از فرصت‌های استخدامی فعال و موجود آن مطلع شوید.

با توجه به اینکه کارجویان زیادی علاقمند به کار در این مجموعه هستند رقابت بالایی بر سر موقعیت‌های شغلی ایجاد شده و هر چه زودتر از این فرصت‌های استخدام ایران مال باخبر شوید مطمئنا شانس بالاتری برای جذب و استخدام شدن خواهید داشت. بنابراین با پیگیری اخبار استخدامی جاب ویژن و فعال‌سازی ایمیل اطلاع رسانی می‌توانید از جدیدترین موقعیت‌های استخدامی بازار بزرگ ایران مطلع شوید.

جمع بندی

بازار بزرگ ایران یا ایران مال یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های تجاری-تفریحی-فرهنگی در ایران است که در نزدیکی دریاچه چیتگر و در مساحتی بالغ بر 27 هکتار بنا شده است. این مجتمع از بخش‌های مختلفی مثل مرکز خرید، پردیس سینمایی، رستوران ها و فودکورت، مجموعه ورزشی و هتل 5 ستاره تشکیل شده و پیش بینی می‌شود در آینده‌ای نزدیک به قطب گردشگری، تفریحی تهران و ایران تبدیل شود.

واضح است که چنین مجموعه عظیم و بزرگی پرسنل و نیروی انسانی زیادی نیز دارد و هر از چندگاهی به استخدام نیروی انسانی جدید نیاز خواهد داشت. با پیگیری اخبار استخدامی جدید می‌توانید از جدیدترین آگهی‌های استخدام ایران مال باخبر شوید و رزومه کاری خود را برای آن‌ها ارسال کنید. این مرکز تجاری به دلیل تنوع فعالیت و گستردگی خدماتش به مشاغل و تخصص‌های مختلف نیاز خواهد داشت و کارجویان مختلف می‌توانند در صورت تمایل، شغل مناسبی در این بازار بزرگ و مشهور پیدا کنند و استخدام شوند.

ایران مال نامی آشناست که در چند سال گذشته زیاد به گوشمان خورده است. پروژه‌ای عظیم شامل مرکز خرید، هتل، سینما، رستوران، کتابخانه و … که از سال 1390 ساخت آن در نزدیکی دریاچه چیتگر شروع شده و در سال 1397 فاز نخست آن رونمایی شده است. این مجموعه بزرگ شامل بخش‌های متعددی است و با 25000 پرسنل و نیروی کار، سهم قابل توجهی در استخدام تهران داشته است. از آن جا که افراد زیادی تمایل به پیدا کردن کار و استخدام ایران مال دارند در این مقاله مروری بر این مجموعه تجاری عظیم و بررسی فرم استخدام ایران مال را خواهیم داشت. در ادامه با ما همراه باشید.

آشنایی با مجموعه ایران مال

پروژه عظیم ایران مال یکی از 5 مال و مرکز خرید بزرگ جهان و یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های تجاری، فرهنگی و اجتماعی در دنیا به حساب می‌آید. بر اساس اطلاعات وبسایت رسمی ایران مال، این ابرمجتمع چندمنظوره در منطقه 22 تهران و در شمال غربی تهران واقع شده و از شمال به کوه‌های البرز و از جنوب به دریاچه خلیج فارس مشرف است. این پروژه عظیم از سال 1388 کلید خورده و پس از بیش از 10 سال نخستین فاز آن در سال 1397 افتتاح شد. پروژه ایران مال متعلق به بانک آینده است و بر اساس صفحه ویکی پدیای آن، بیش از 22 هزار میلیارد تومان برای ساخت آن هزینه شده است.

این مرکز تجاری در زمینی به مساحت 317 هزار متر مربع و در 7 طبقه طراحی و ساخته شده و مساحت زیربنای آن در فاز نخست 1350000 متر مربع بوده که با احتساب فازهای توسعه‌ای در آینده‌ای نزدیک به مساحت 1600000 متر مربع خواهد رسید. قرارگیری ایران مال در حد فاصل فرودگاه‌های امام خمینی، مهرآباد و پیام و دسترسی عالی به اتوبان شهید همت و شهید خرازی، موقعیت ویژه‌ای به این مجتمع داده و آن را به یکی از قطب‌های گردشگری و تفریحی تهران تبدیل کرده است.

اهمیت ایران مال در استخدام تهران

پروژه‌ای تا این حد عظیم و بزرگ مطمئنا به جذب نیروی انسانی زیادی نیز نیاز خواهد داشت. بر طبق اطلاعات مندرج در وبسایت رسمی این مجموعه تجاری، ایران مال در مدت زمان ساخت در طول 6 سال روزانه برای حدود 20 هزار نفر اشتغال مستقیم و پایدار ایجاد کرده است. پس از اتمام ساخت و ساز و تکمیل پروژه نیز، برای بیش از 18 هزار نفر اشتغال مستقیم و برای 100 هزار نفر نیز اشتغال غیرمستقیم ایجاد خواهد شد. به این ترتیب، فرصت‌های استخدام ایران مال نقش بسیار مهم و قابل توجهی در اشتغال‌زایی و کمک به رفع مشکل بیکاری تهران خواهد داشت.

در حال حاضر سرمایه‌گذار اصلی و مالکیت این مجموعه بر عهده بانک آینده است. بانک آینده از ادغام چند موسسه مالی، تعاونی و بانک تشکیل شده که هریک از این نهادها دارای پروژه‌های مختلفی هستند و پروژه ایران مال یکی از بزرگ‌ترین آن‌ها بوده است. در شرایط رکود اقتصادی، بانک‌ها با ورود به صحنه‌های اقتصادی می‌توانند ریسک سرمایه‌گذاری را کاهش بدهند و ایده‌های کارآفرینی که به دلیل کمبود بودجه و منابع مالی قادر به اجرا نیستند را به به منصه ظهور برسانند و نقش مهمی در بهبود وضعیت اقتصادی کشور و اشتغال‌زایی داشته باشند. لازم به ذکر است پروژه ایران مال یک شرکت سهامی عام است و بخش از سهام آن واگذار شده و قرار است پس از بهره برداری کامل، این سهام در بورس اوراق بهادار ایران عرضه شود.

اهداف اصلی ساخت ایران مال

سرمایه‌گذاران و مالکان این پروژه عظیم، با هدف کمک به وضعیت اقتصادی کشور و ارائه بهترین محصولات و کالاهای داخلی، توسعه پایدار اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را هدف اصلی خود قرار داده‌اند. همچنین از جمله اهداف ساخت این مجتمع بزرگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کمک به رشد اقتصادی کشور و توسعه پایدار
  • جذب گردشگر داخلی و خارجی و افزایش سرمایه‌گذاری داخلی
  • اشتغال‌زایی، ایجاد اشتغال پایدار و افزایش فرصت‌های استخدامی
  • فراهم کردن محیطی سالم و مناسب برای تفریح، گذراندن اوقات فراغت و خرید برای تمام افراد جامعه به ویژه جوانان
  • آشنایی مردم به ویژه جوانان با تاریخچه و هویت ایرانی-اسلامی
  • کمک به رهایی از اتکای اقتصاد کشور به نفت از طریق افزایش تبادلات تجاری و مثبت نمودن تراز تجاری
  • کمک به ورود ارز به کشور و مطرح کردن نام ایران در حوزه‌های تجارت بین الملل

بخش‌های مختلف ایران مال

مجموعه تجاری ایران با کاربری تجاری، فرهنگی و ورزشی افتتاح شده و از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. در ادامه به برخی از بخش‌های این مجتمع تجاری و فرصت‌های استخدام ایران مال در آن بخش‌ها اشاره خواهیم کرد:

پردیس سینمایی

طبق برنامه‌ریزی‌ها این مجتمع تجاری 40 سالن سینما خواهد داشت که 12 واحد آن در فاز نخست افتتاح شده است. از این 12 سالن، 9 سالن عمومی و سالن با امکانات ویژه VIP و امکان انتخاب فیلم موردنظر برای مخاطبان است.

پردیس سینمایی ایران مال در مساحتی بالغ بر 5700 متر مربع بنا شده و ظرفیت بیش از 1800 صندلی دارد. تجهیزات مدرن نمایش فیلم و سالن‌های مجهز و مدرن این پردیس سینمایی را به محیطی مناسب برای برگزاری جشنواره‌های داخلی و خارجی تبدیل کرده است.

فودکورت

در مجموعه بزرگ ایران مال، 200 رستوران و فودکورت نیز آماده خدمت‌رسانی به بازدیدکنندگان خواهند بود. این رستوران‌ها در نقاط مختلف این مجتمع تجاری-تفریحی پراکنده شده‌اند و غذاهایی از 5 قاره جهان را ارائه می‌کنند. به این ترتیب بازدیدکنندگان می‌توانند در هر کجا که باشند بتوانند از غذاهای مختلف لذت ببرند. 200 رستوران نیازمند نیروی انسانی زیادی در بخش‌های مختلف خواهد بود و باعث افزایش فرصت‌های استخدام ایران مال خواهد شد.

هتل های 5 ستاره

هتل ایران مال نیز یکی از بخش‌های قابل توجه پروژه ایران مال است که در قسمت شرقی و در زیربنایی به مساحت بیش از 100 هزار متر مربع واقع شده است. این ساختمان از دو هتل 5 ستاره تشکیل شده که به ترتیب دارای 211 و 195 اتاق هستند. مطمئنا هتل‌های 5 ستاره با این وسعت به نیروی کار زیادی در بخش‌های مختلف نیاز دارد و فرصت‌های استخدام ایران مال در این حوزه نیز قابل توجه خواهد بود.

هتل ایران مال در مجموع 18 طبقه است و ارتفاعی بالغ بر 25 متر دارد و از شرق به دیاچه خلیج فارس، از غرب به بام سبز و آبنمای ایران مال مشرف است و دارای نمایشگاه هنری با سالن حراج بین المللی، اتاق جلسات، آمفی تئاتر، سالن ضیافت، 2 استخر برای بانوان و آقایان، 2 رستوران ایتالیایی و آرژانتینی و 2 رستوران شرقی و ایرانی است.

علاوه بر این، سالن‌های ماساژ و زیبایی، مراکز آب درمانی، حمام ترکی، سونا و جکوزی، استخرهای مجزا، سالن‌های ورزشی و آمفی تئاتر نیز از جمله امکانات این هتل بزرگ و مجهز هستند. در تمام این بخش‌ها نیروی انسانی زیادی مشغول به کار هستند و این امر باعث افزایش اشتغال‌زایی و فرصت‌های استخدام ایران مال شده است. با پیگیری اخبار استخدامی و آگهی‌های استخدام ایران مال می‌توانید از موقعیت‌های شغلی موردنیاز در این مجموعه خدماتی مطلع شوید.

فروشگاه هایپر استار

هایپراستار ایران مال در فضایی به مساحت بیش از 9400 متر مربع ساخته شده و در حال حاضر امکان اشتغال و استخدام بیش از 700 پرسنل و نیروی کار را فراهم کرده است. تنوع محصولات و ارائه کالاهای ایرانی با کیفیت بالا باعث کمک به چرخه اقتصاد داخلی و اقبال عمومی به کالاهای ساخت داخل خواهد شد. همچنین دسترسی ساده و آسان از بزرگراه همت و شهید خرازی و قرارگیری در مجاورت پارک چیتگر و دریاچه خلیج فارس نوید آن را می‌دهد که این هایپراستار به شدت مورداستقبال مردم قرار بگیرد. زیرا از هر نقطه از تهران به راحتی می توان از طریق بزرگراه ها خود را به این فروشگاه بزرگ رساند و خریدی لذتبخش را تجربه کرد.

باغ ماهان یا باغ ایرانی

این باغ زیبا با الهام از باغ ماهان کرمان در بخش مرکزی ساختمان بازار بزرگ ایران قرار گرفته و در آن طیف وسیعی از گیاهان پرورش داده می‌شوند.

نمایشگاه خودرو

یکی از قسمت‌های اصلی و مهم پروژه ایران مال، نمایشگاه خودرو است که در سه طبقه طراحی شده و سازه‌ای بسیار مدرن و زیبا دارد.

مجموعه ورزشی

مجموعه ورزشی بزرگ ایران مال از زیرمجموعه‌های متعددی تشکیل شده و قرار است به یکی از مراکز اصلی تفریج و ورزش مردم تبدیل شود. این مجموعه ورزشی از بخش‌های مختلفی مثل مرکز پزشکی ورزشی، باشگاه بدنسازی، مجموعه استخر و اسپا، جاده سلامتی و تندرستی، ورزشگاه چند منظوره، پیست یخ و مجموعه بولینگ تشکیل شده است.

سایر بخش‌ها

از جمله قسمت‌های دیگر این مجموعه بزرگ می‌توان به مسجد نبی، شربت خانه، کتابخانه بزرگ ایران مال، تالار آینه، ایوان یخ، زمین تنیس و آبشار گلستان اشاره کرد. در ضمن، بازار بزرگ ایران دارای 20 هزار پارکینگ برای خودرو و موتورسیکلت است و کاملا پاسخگوی نیاز بازدیدکنندگان و خریداران خواهد بود.

نیازمندی‌های استخدام ایران مال

ایران مال ابرمجتمعی بزرگ و عظیم است که از قسمت‌های مختلف تشکیل شده است و در هر بخش هم موقعیت‌های شغلی متفاوتی ممکن است نیاز باشد. بنابراین با هر تخصص و مهارتی که باشید ممکن است بتوانید فرصت شغلی مناسبی در این مرکز تجاری پیدا کنید.

هایپراستار، رستوران‌ها و فروشگاه‌های مختلف به استخدام فروشنده و کارگر ساده نیاز دارند و در بخش‌های اداری و مدیریتی نیز مشاغلی چون برنامه نویس، دیجیتال مارکتینگ، طراح گرافیک، حسابدار، کارمند اداری و … نیاز خواهد بود. البته اینکه در چه زمانی در هر بخش موقعیت‌های شغلی فعال و خالی وجود داشته باشد مشخص نیست و لازم است با پیگیری آگهی‌های استخدام ایران‌مال از این فرصت‌ها اطلاع پیدا کنید.

اطلاع از آگهی‌های استخدام ایران مال

بازار بزرگ ایران از زمان افتتاح فاز نخست خود در سال 1397 در چندین دوره اقدام به جذب و استخدام نیروی انسانی برای بخش‌های مختلف کرده است. این مجتمع تجاری عظیم آگهی‌های استخدامی خود را در سایت‌های کاریابی آنلاین مثل جاب ویژن منتشر می‌کند و شرایط و الزامات هر موقعیت شغلی نیز در همان آگهی‌ها مشخص می‌شود. بنابراین، اگر علاقمند هستید که شما هم در این مجموعه بزرگ و بین المللی مشغول به کار شوید می‌توانید با پیگیری اخبار استخدامی جاب ویژن و مراجعه به صفحه شرکت ایران مال در جاب ویژن از فرصت‌های استخدامی فعال و موجود آن مطلع شوید.

با توجه به اینکه کارجویان زیادی علاقمند به کار در این مجموعه هستند رقابت بالایی بر سر موقعیت‌های شغلی ایجاد شده و هر چه زودتر از این فرصت‌های استخدام ایران مال باخبر شوید مطمئنا شانس بالاتری برای جذب و استخدام شدن خواهید داشت. بنابراین با پیگیری اخبار استخدامی جاب ویژن و فعال‌سازی ایمیل اطلاع رسانی می‌توانید از جدیدترین موقعیت‌های استخدامی بازار بزرگ ایران مطلع شوید.

جمع بندی

بازار بزرگ ایران یا ایران مال یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های تجاری-تفریحی-فرهنگی در ایران است که در نزدیکی دریاچه چیتگر و در مساحتی بالغ بر 27 هکتار بنا شده است. این مجتمع از بخش‌های مختلفی مثل مرکز خرید، پردیس سینمایی، رستوران ها و فودکورت، مجموعه ورزشی و هتل 5 ستاره تشکیل شده و پیش بینی می‌شود در آینده‌ای نزدیک به قطب گردشگری، تفریحی تهران و ایران تبدیل شود.

واضح است که چنین مجموعه عظیم و بزرگی پرسنل و نیروی انسانی زیادی نیز دارد و هر از چندگاهی به استخدام نیروی انسانی جدید نیاز خواهد داشت. با پیگیری اخبار استخدامی جدید می‌توانید از جدیدترین آگهی‌های استخدام ایران مال باخبر شوید و رزومه کاری خود را برای آن‌ها ارسال کنید. این مرکز تجاری به دلیل تنوع فعالیت و گستردگی خدماتش به مشاغل و تخصص‌های مختلف نیاز خواهد داشت و کارجویان مختلف می‌توانند در صورت تمایل، شغل مناسبی در این بازار بزرگ و مشهور پیدا کنند و استخدام شوند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 6
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 154
  • بازدید ماه : 1796
  • بازدید سال : 2293
  • بازدید کلی : 6848
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی